duminică, 23 octombrie 2016

Japchae cu carne de strut

Pentru ca imi place mancarea coreeana azi am ales sa fac japchae( paste de cartofi dulci cu legume si carne) si am inlocuit carnea de vita cu steak de strut din pachetul #buzzGourmetDeStrut. Nu am grestit cand am facut aceasta alegere, carnea de strut este frageda si se potriveste foarte bine in aceasta reteta. Multumesc BUZZStore si Gourmet de Strut. Steak de strut se poate achizitiona de aici: https://www.struti.ro 

 Ingrediente:
150g steak de strut
150 g paste de cartofi dulci
1 lin sos de soia
1/2 morcov
1/2 ardei gras rosu
1/2 ardei gras verde
1 ceapa verde
5-6 ciuperci pleurotus
 sos de marinat
2 ling sos de soia
1/2 ling zahar
3 catei usturoi pisat
1 lig ulei de susan
piper

Carnea se taie fasii si se marineaza cu sosul de marinat.
Legumele se taie bete de chibrit si se calesc cu putina sare.
Ciupercile se spala se taie fasii si se calesc cu 1 lingura de sos de soia.
Carneamarinata se prajeste, apoi peste ia se adauga ciupercile si se mai lasa putin.
Pastele de cartofi se pun 20 min la inmuiat in apa rece, apoi se adauga intr-o oala cu apa fierbinte si se fierb 6 minute.Se strecoara si se clatesc cu apa rece.
Intr-un bol se amesteca bine pastele cu legumele, carnea, ciupercile, 1 ling sos de soia si una de ulei de susan.
Se pot adauga si seminte de susan.
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu