sâmbătă, 19 august 2017

Alege-ma

În cel de-al doilea sezon al concursului de talent al companiei Mnet, "Produce 101", viitoarele posibile vedete pop au dat dovadă de capacitatea lor de a câștiga un loc în trupa de băiat Wanna One.
Acest sezon a urmat succesul primului sezon al emisiunii, difuzat în 2016, cu aspiranții de sex feminin, al cărui fruct a fost grupul kpop cu 11 membri I.O.I.
Pentru "Produce 101", telespectatorii obișnuiți sunt invitați să voteze pentru alegerea unui posibil viitor  kpop star. Dintre cei 101 de concurenți, doar cei 11 candidați cei mai populari primesc o poziție în grupul K-pop susținut de CJ E & M.
Pentru cântecul tematic al programului "Naya Na" (나야 나), cei 101 stagiari și începători de sex masculin au participat personal la compunerea melodiilor, plasând visele și speranțele lor în piesă.
Titlul cântecului și refrenul repetat "naya na" înseamnă  "Sunt eu" sau "Eu sunt unul".
Următoarele versuri transmit sentimente similare.
"Oneul bam juingong-eun naya na" se traduce "Steaua spectacolului in seara asta sunt eu".
Oneul bam este "in seara asta", iar Juingong este "plumbul" sau "personajul principal".
"Neomaneul gidaryeo pe naya na" înseamnă "Eu sunt cel care te aștepta numai pe tine".
Neomaneul înseamnă "doar pentru voi", iar gidaryeo înseamnă "să așteptați".
"Ne mameul humchil saram naya na" înseamnă "Eu sunt cel care vă va fura inima".
"Majimak dan han saram naya na" se traduce "Ultimul rămas va fi eu".
Majimak este "ultimul" sau "final", iar dan han saram este "singurul".
După runda finală, cei 11 câștigători sunt acum membri ai Wanna One,  ei sunt Kang Daniel Dae-hwi, Kim Jae-hwan, Ong Seong-wu, Park Woo-jin, Lai Kuanlin, Yoon Ji-seong, Hwang Min-hyun, Bae Jin-tin și Ha Sung-woon.
Wanna One a debutat pe 7 august.
Iata o melodie de debut:


Sursa Korea Magazine august 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu